Nu har jag hittat en såndär låt som jag inte kan sluta lyssna på

Var inne på djmag http://www.djmag.com/bestofbritish/ för att rösta på Hospital Records som bästa Record Label då jag såg en lista på förslag under Best Dance Remix.. bland dessa fanns remixen La Roux- In For The Kill (Skream’s Let’s Get Ravey Remix) som jag några minuter senare hade på min dator och lyssnade på.. så otroligt hälig låt! Har den på repeat nu tillsammans med ett gäng andra remixer, bla drum & bass remixen Louis Philippe DnB Mix och den lite snabbare club versionen Tristan Ingram & Black Russian Festival Edit. Tyvärr är inga av remixerna släppta än vad jag vet så det är bara bootlegs som finns att få tag på för tillfället. Alla versionerna rekommenderas!

One thought on “Nu har jag hittat en såndär låt som jag inte kan sluta lyssna på

Leave a Reply

