Aquaria – Original Soundtrack

Il_fullxfull

Jag hoppas inte ni har missat Bit-Blot´s fantastiska indiespel Aquaria. Vi har länge väntat på att Soundtracket skulle släppas och nu finns det äntligen att köpa! http://www.etsy.com/shop/infiniteammo

Jag tycker det är så fantastiskt att endast två killar har lyckats skapa detta spelet. Derek som fixat allt det grafiska och Alec som programmerat och skapat musiken. Hela soundtracket är gjort i FL Studio och består av 54 spår (i spelet iaf, vet inte hur många som är med på skivan) Nedan kan ni lyssna på mitt favvo spår från skivan, “Open waters”

Open Waters 1.mp3
Listen on Posterous

2 thoughts on “Aquaria – Original Soundtrack

  1. Verkar sjukt bra! När jag kommer tillbaka från resan tycker jag att vi skall ta en kväll och hänga lite och lyssna på musik. 🙂

    Reply

Leave a Reply

