Simpsons Screencaps update. 54 nya bilder!

Bscap280

Jag uppdaterade just min Simpsons Screencaps site med 54 nya screencaps. Jag har fått ett par fan-mails som undrat över vart jag fått tag på dessa bilderna och varför jag i hela friden gör detta? Jag tänkte klargöra detta ganska elementärt och lindrigt här och nu. Jag har följt The Simpsons sen första avsnittet för sådär 20 år sedan och kollar på det än idag, tror aldrig jag kommer kunna tröttna på det! Jag brukar kolla ett par avsnitt om dagen när jag äter frukost alternativt middag och ibland brukar det flyga förbi en bild eller något som jag fastnar extra mycket för och då tar jag helt enkelt en bild på det.
Jag har ett trådlöst tangentbord liggandes bredvid mig i vardagsrummet så det är inte svårare än att bara trycka på en tangent så har den sparat bilden i en katalog, sen så laddar jag bara upp det till Simpsons Screencaps sidan. Rotation-scriptet på servern fixar resten automatiskt. Så ligger det till 🙂 Simpsons Screencaps

@phase2design har gjort en mycket fin widget av Screencaps sidan till sin dashboard, mycket smart 🙂 Martin, om du läser detta, posta gärna ett screenshot i kommentarerna på det så jag får se hur det ser ut!

Leave a Reply

