Julpynt = Evil-robot-santa

Evil_robot_santa22

Sådär då fick jag äntligen Julpyntat lite. Har haft fullt upp dom senaste dagarna med diverse photoshop projekt med hemsidor och annat. Men jag fick till slut upp mina julgranar mm. Och då är såklart min fantastiskt fina Evil-robot-santa inkluderad! 🙂 För dom som inte sett den innan så stog dessa i skyltfönstrerna i Jack & Jones butikerna under förra julen. När jag såg dom så var jag bara tvungen att ha en! Eftersom det bara är reklam grejer som står i butikerna under jul-kampanjen så skulle dessa slängas, som tur var lyckades jag få en av de snälla tjejerna i butiken. Jag var tydligen inte den första som hade frågat heller, alla robotar var bortlovade.
Ja nu är det iaf lite mer julstämmning här hemma, känns bra ^^

One thought on “Julpynt = Evil-robot-santa

Leave a Reply

