Ny Visual style: Kyoto

Kyoto_preview

För några minuter sen släppte jag min senaste Visual Style till WinXp! Detta är nu min tredje visual style och som vanligt strävar jag alltid efter en clean och minimalistisk stil. Blev inspirerad av alla dessa program och browsers som använder sig av ‘tabs’ och skapade något liknande för ‘caption’ knapparna.

Mina två första Visual styles dök faktiskt upp i en design-tidning i Japan 😛 Blev en dag kontaktad av chefsredaktören på denna japanska tidningen och ville ha en feature med bla mina Visual Styles, han lovade att jag skulle få en kopia av tidiningen när den var klar.. vilket jag aldrig fick 😦 Men whatever, kul ändå! Denna senaste Visual Stylen som jag kallar ‘Kyoto’ Finns att ladda ner på min Deviantart sida här: http://ahlberg.deviantart.com/art/Kyoto-145523819
Och dom andra två finns att ladda ne här: http://ahlberg.deviantart.com/gallery/

One thought on “Ny Visual style: Kyoto

  1. Coolt! Vilken tidning var det? Du kanske kan ta kontakt med dem och fråga igen om de kan skicka ett ex. De har ju faktiskt en tacksamhetsskuld gentemot dig! 🙂

    Reply

Leave a Reply

