Let’s mix! “We got so much love to give”

Uptäckte just den nystartade sidan Let’s Mix. Orkar inte förklara så jag snor ett citat från Metro Teknik “På Let’s Mix får DJ:s ladda upp sina mixar och ladda ner andras dj-mixar. Sajten är relativt ny men redan finns här massor av fulllängdsmixar att välja bland.”
Sidan ser mycket bra ut och kommer med säkerthet bli mycket populär! Man kan använda sina egna program för att mixa ihop en mix eller så kan man använda deras egna program som då har direkt stöd med http://letsmix.com/ så med ett kick så laddas mixen upp på servern och fyller i låtnamn och tidkoderna automatiskt.

Jag reggade mig just nu och har laddat upp en utav mina housemixar, började med “We got so much love to give” som jag mixade ihop under juletid för ett antal år sen 🙂 En mycket soft blandning av soul, disco house. Har ett gäng Housemixar liggandes som jag kommer ladda upp allt eftersom.

Gå nu till min Let’s mix sidan och lyssna 🙂 (skriv gärna en kommentar och ge betyg om det går) http://www.letsmix.com/mix/20817/we_got_so_much_love_to_give

One thought on “Let’s mix! “We got so much love to give”

Leave a Reply

