Mera D&B!

Spelas mycket Drum&Bass här nu.. hos mig alltså, inte i sverige.. tyvärr 😦 Tänkte bara tipsa om ett gäng låtar som rullar mest här. Danny Byrds nya Sweet Harmony från min favorit label Hosptial Records släppts nu i dagarna och är riktigt bra!

Och den otroliga låten Take No More från Utah Jazz som aldrig verkar släppas så jag sitter och lyssnar på klippet från London Elektricitys podcast om och om igen. Fortfarande inget datum om när den släpps men det jag hört så kommer den vara med på Utah Jazz nya album som kommer heta Vintage.


Hittade även en duktig dnb dj från Tailand som spelar just precis den  stilen jag gillar: Dj Amnesty, mixar och tracklists finns att tanka! Fastnade direkt för denna låten från Makoto & DJ Marky som spelas i hans senaste mix, riktigt härlig!

Leave a Reply

