Ny Litestep EEE Desktop på g

Eee_litestepconcept

Skall snart formatera min EEE pc och installera en ny nlite Xp. Tänkte passa på och slänga in en ny Litestep theme. Snickrade just ihop denna themen som är en moddad version av “Tribute” där jag har placerat taskbaren och systrayen lodrätt på vänster sida av skärmen för att skapa mer plats när man tex surfar i firefox. Visualstylen jag har med är en tidigare version av min Vs theme “Kyoto” och till höger en Launcy theme som heter “tribute.Launchy”

Änsålänge är detta bara en koncept bild som jag skapade i photoshop för att se om det blev bra. Skall bara modda till Tribute sen så är det klart!

Leave a Reply

