Ny Theme! Loof för True Transparency

Media_httpfc02deviant_vntii

Jag satt igårnatt och plockade ihop en theme för True Transparency, ett litet program som funkar som visualstyles fast har stöd för png filer, med andra ord transparanta bilder. Vilket gör att man kan göra snygga rundade anti-alias kanter och andra snygga effekter. Jag valde att göra themen baserad på min visualstyle Loof som jag släppte ganska nyligen så man bör alltså använda båda för bästa effekt, men det går bra med endast TT themen också.

Loof för True Transparency finns att ladda ner från min Deviantart sida, och själva True Transparency programmet finns att ladda ner här.

Leave a Reply

