Lauren Pritchard – Painkillers (Roni Size Remix Alternative Version)

Första gången jag hörde denna underbara Roni Size remixen av Laurens låt “Painkillers” var från ett Hospital Records avsnitt, föll för den direkt och fick reda på att remixen gick att ladda ner gratis via Laurens hemsida http://www.laurenpritchard.com/news.php?item=154

Men efter att jag lyssnat på den så visade det sig att den versionen jag hörde på Hospitals podcast och den som fanns på Laurens hemsida var olika! Tydligen bestämde sig Roni Size för att ändra om melodin i refrängeni sista sekund. Detta var mycket synd då den förra versionen var så mycket bättre! Så vad gör man åt detta? Jo jag satte mig ner och klippte ut refrängen från podcasten och klippte in det till original versionen.. vips så har vi en den bättre versionen att lyssna på! Jag kallar denna versionen “Roni Size Remix Alternative Version” och finns nu på min youtube 🙂

Leave a Reply

