Mina Commodore ikoner

Preview

Jag gjorde dessa pixliga små Commodore ikonerna för skoj skull. Jag älskar ikoner, speciellt pixliga ikoner i 16×16 formatet så jag gjorde dessa bara för att få testa på hur det var att designa små pixliga ikoner. Detta paketet med Commodore ikoner har legat uppe på min deviantart sida sen 2007 http://ahlberg.deviantart.com/gallery/#/d160f02 men ville lägga upp dom är på mig blogg också. I paketet ingår det ikoner i 16×16 och 32×32 för Win,Osx och i alla möjliga format som ico, png, gif etc.

http://www.deviantart.com/download/70563314/Commodore_Icons_by_ahlberg.zip

Leave a Reply

