Guardian Heroes Stage Flow Diagram

Photo 2014-07-20 12 59 43_700x700

Jag har tidigare skrivit om det fantastiskt roliga spelet Guardian Heroes där jag har nämnt att det finns 30 olika banor och 5 olika slut. Du får under vissa banor olika val vilket gör att berättelsen tar en helt annan riktigt och vilket också gör att du får uppleva hela nya banor varje gång du spelar igenom det. I snitt så spelar man ca 8 banor varje genomspelning men då det finns totalt 30 så får man spela igenom det flera gånger för att få se alla banor och alla olika slut, vilket är såklart jätte kul och gör att man vill spela det igen.
Men då det är svårt att minnas vilka vägar man redan spelat igenom eller så kanske man tyckte att en viss väg var extra rolig och att man vill spela den igen så finns det inget lätt sätt att anteckna detta. Så jag gjorde en karta – eller “Stage Flow Diagram” som det också kan kallas – vilket ger en bra överblick över alla banor och vägval. Jag fick hjälp av en FAQ från GameFaqs skriven av DkReaver. Kartan var bara i text så det var lite svårt att få en bra blick så jag gjorde om hela kartan och slängde med skärmbilder från början av varje bara för att lätt få en blick om vilken bana som var vilken.

Jag delar med mig av kartan som är designad för A3 men går såklart att skriva ut på ett A4 papper också, men det blir lite väl smått då. Det går att ladda ner PDF filen men jag delar även med mig av färdiga jpg bilder för a3 och a4. Så det är bara att ladda ner och börja spela, om och om igen 🙂

Download Guardian Heroes Stages PDF eller A3, A4

Kolla gärna in mina tidigare inlägg också, Mina Guardian Heroes tips och hur man spelar Guardian Heroes med en Emulator

Guardian_Heroes_Stages_preview

Leave a Reply

