My surfing skills in California Games c64

Jag älskade verkligen surfing grenen från California games, när jag var liten så slog jag på practice mode och bara spelade det om och om igen. Nyligen så hade jag och en polare en c64 kväll med bland annat Surfing där vi fick till en del riktigt coola trick som jag aldrig tänkt på tidigare. Vi lyckades hoppa tillbaka MOT vågen och landa. Och även göra 360 spins och landa precis i början på vågens kant, ser riktigt fräckt ut!
Jag var tvungen att testa detta igen samtidigt som jag spelade in det och fick till ett par riktigt fräcka hopp!

Music by: Wave Racer – Rock U Tonite

One thought on “My surfing skills in California Games c64

Leave a Reply

